Monday, February 21, 2011

Suka-suka Perang dingin…evil kah?devil?

Ari Jumaat malam yg mulia…

Bermula cerita

berbual mesra

bertukar duka

menjadi lara

boleh plak mcm ni..

ungkit mengungkit kisah lama…maka terjadilah perselisihan yg aku mulakan dulu…

salah ke aku?

Macam salah..

Tapi buat2 x salah…

Call selama 2 hari 1 malam xberangkat = 33 kali lebih kot…buat2 degil…keras punya kepala batu ada dalam ka???

Sms 7ketul je..xreply…sms xberbalas…silala kol sampai 33xlebih pon xangkat..kejam ke?ntah!!!

Msg fb pon xreply..rasa sejuk ati bila baca msg kt fb…tapi saje buat2 majuk…nk manjak2 kata org swak…org sabah plak kata nk makan puji…itah la yg kata..aku dh balajar 1 bahasa sabah arini..makan puji..opss bukan arini..tp 2 ari lepas = ari sabtu..arini dah ari isnin…

Maka ceritera bermula…

Ahad…pukul 11.18am dia kolling..xmau angkat

Pukul 2 pm kolling sebanyak 2x…masih degil…dapat mesej…turun bawah jap…

Gulp!!!!bunyi kete kt bawah…macam kenal!!!dia datang????dari Kelantan ke tanjung malim??

Terpaksa turun..nasib baik x ke seremban..kalau tidak…carila sampai seremban..egokah aku???haha…saje nk makan pujik (kata2 itah lagi)

First2 turun buat muka masam…pakai baju n seluar sedap je xlupa tudung..nk turun bawah kan, luar rumah pulak tu..walaupun mahram…tapi bila nampak muka dia…iiiiii cairrr…gila betol….nak marah pon xjadik…

Nape datang?pasai pa?buat muka marah konon….eiii sengih2 plak dia ni…ketuk pala baru tau…nasib baik x g seremban..kalu g seremban ikut bdk2 ni?cmne?

Xpela bleh cari kat sane…amboi menjawab…dia sapu2 2 belah tangan..nampak mcm kotor je tgn dia…xtanya pon tgk je…pegila siap, pakai seksi2…mak ai pakai seksi2..mcm la aku ni seksi sangat…nak g mane???Hotel..amboi…hati dah mula sejuk…padahal dah lama sejuk..bunyi enjin kete kt bawah tadi pon dah syukur Alhamdulillah dia selamat sampai…amin YA ALLAH…hulur tangan nk salam…orang dah lama sampai baru nak salam…mujur org nk salam tau..xmarah2..kire cool la kan?nape ngan tangan? Tu!! Tunjuk tayar kete depan…ooo bocor rupanya..sian dia nasib baik bleh tukar tayar..lecturer aku cakap, salah 1 ciri2 lelaki gentleman..bleh tukar tayar kete yg bocor dimana2 saja…ye ke??? g la basuh tangan…ada paip kat situ…tunjuk kepala…aikkk kepala paip ok…yg kt depan umah…nape x cakap nak datang?nak cakap cmne?lain kali hp jgn jawab…msg jgn baca…hehehe…salah aku la kan?sah2 la aku yg salah…padahal aku dah dapat agak yg dia nak datang…haha…pagi2 lg dah kol mak..mak cakap dia hantar alya kt umah mak arini…katanya nk g ipoh..tahula aku..nak datang sini…haha..nak buktikan sayang la kononnye tu..tp mmg betul pon…aku harap dia akan sayang aku sampai bila2..tp yg slalu buat halnye aku la…xpatot kan…tp I mmg suka gaduh k..sbb akan ade sesi pujuk memujuk yg I suke..SO WHAT????antara aktiviti aku dan dia adalah MAKAN…mmg suka makan…kt dusun bay..slalu pegi kt sini samada ngn dia atau xura je..ngn owg lain xpernah lg ok…mls dah la nk cite pjg lebau bebenau…I ade keje lg mustahak tuiii tau…kritik jurnal org…ape kesss nk kritik2 jurnal org???lecturer yg suruh k..so, buat je la kalau nak dapat A++++…hehehe….enjoy picca la…


Muke penat baru sampai…hehe…

Budak ada batu dalam kepala...shawl credit 2 xura..hehe..

Makan dengan laparnye

Habis makan xsampai 15minit..haha…

Si perajuk n si pemujuk…haha..bleh blah si gumuk

No comments: